Cornel Danila

Covalact nu este doar un brand de tradiție în Industria Lactatelor din România, ci și, mult mai important, un brand din ce în ce mai iubit de consumatori. Dovada stau vanzarile in continua crestere de produse cu acest nume, mai ales daca ne gandim la gama Covalact Country, o adevarata incantare pentru fiecare dintre cei care urmaresc indemnurile Coana Chiva.

Totuși, în spatele succesului nu stau doar reclamele în care actrița Coana Chiva afirmă cu satisfacție: „Prea bine, prea mult ca la țară!” În spatele creșterii cifrei de afaceri se află efortul continuu al unei echipe de conducere și al angajaților, indiferent de funcția și funcția pe care o dețin, o echipă care dă sens sloganului menționat mai sus, amintind nu doar de buna tradiție a produselor lactate de cea mai înaltă calitate, dar și a vremurilor când lucrurile se făceau ca la țară, adică temeinic și în rostul lor. Așadar, credem că succesul actual al companiei Covalact este o bază care întărește cu siguranță business-ul companiei, care se află în Topul creșterii în Industria Română de Procesoare de Lapte și Lactate.

Dar, pentru a afla mai multe despre activitatea de la Covalact, precum și despre proiectele avute în vedere pentru viitor, ne-am adresat domnului director general Cornel Dănilă, cel care ne-a acordat următorul interviu:

„Avem o cotă de piață de 4,8%”

Fabrica de lapte Cornel Danila: Domnule Director General, va rog sa prezentati pe scurt evolutia Covalact, din momentul in care ati preluat conducerea si pana in prezent.

Cornel Dănilă: Compania Covalact a înregistrat o creștere continuă a cifrei de afaceri în ultimii trei ani, fiind în prezent al 5-lea jucător pe piața totală a lactatelor din România, având în prezent o cotă de piață de 4,8% (raportul Nielsen). Cea mai mare creștere a înregistrat-o marca Covalact de Tara, care și-a dublat vânzările, fiind lider de piață sau ocupând poziții de top pe mai multe segmente: Brânzeturi proaspete, Lactate tradiționale de băut și Unt. Devenind un important jucător național în categoria produselor lactate, Covalact a necesitat dezvoltarea permanentă a rețelei de vânzări și logistică, implementând sisteme ERP și IT.

FDL: Care este originea laptelui-materia primă din care sunt fabricate produsele Covalact?

CD : Covalact folosește ca materie primă numai lapte din România, colectat de la fermele din județele Brașov, Covasna și Harghita.

FDL: Care sunt programele pe care Covalact le derulează, prin parteneriate, cu fermierii care furnizează lapte-materii prime?

CD: Programele dezvoltate cu fermierii parteneri Covalact, s-au accentuat în ultimii trei ani și se reflectă în sprijinul financiar în vederea dezvoltării și tehnologizării fermelor. Calitatea laptelui colectat de Covalact este conform standardelor UE, iar cantitatea a crescut cu peste 50% in ultimul timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *