Romanian Food

În perioada 17-20 martie 2013, România va participa alături de peste 50 de companii din industria alimentară, la târgul internațional de alimente și băuturi – IFE (International Food & drink Event), care va avea loc la Londra, Marea Britanie, în cadrul Complexul expozițional ExCel. Companiile românești vor împărți un spațiu de 309 metri pătrați, situat în zona pavilioanelor naționale, în imediata apropiere a sectorului de produse din carne, ceea ce va crea o mai mare atractivitate a pavilionului României.

România, vine la acest eveniment cu produse din sectoarele lactate, carne etc. Asociatia pentru Promovarea Alimentelor Romanesti – APAR, isi propune ca impreuna cu toate companiile romanesti reunite la acest eveniment, sa promoveze cu succes mancarea romaneasca, brandurile romanesti si nu in ultimul rand sa stabileasca relatii de afaceri care sa le permita intrarea usoara pe piata din Anglia. și altele.

Organizatorii locali estimează pentru ediția IFE 2013 un număr de circa 30.000 de vizitatori, dintre care aproape 4.000 de străini, în cadrul târgului va fi lansat, în premieră, programul „Meet the Buyer”, care va oferi posibilitatea întâlnirii între mari companii britanice importatoare, distribuitoare si angrosisti de produse alimentare si bauturi, cu firme expozante. România își propune astfel să valorifice amploarea acestui târg prin întreprinderea de degustări cu preparate românești, menite să atragă clienții și să ofere o nouă perspectivă și o atitudine pozitivă, lucruri esențiale în crearea contextului de promovare a mâncărurilor românești.

Participarea delegaţiei României la evenimentul din Marea Britanie a fost posibilă prin susţinerea financiară a costurilor de către Ministerul Economiei şi va fi superioară celei din 2009 în care pavilionul României a avut doar 11 expozanţi.

Asociația pentru Promovarea Alimentației Românești – APAR reunește peste 50 de producători autentici din industria alimentară românească și își propune să facă din mâncarea românească nu doar un motiv de mândrie națională, ci și un vehicul pentru dezvoltarea economiei românești.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *